YORUMLARINIZ

– değerli misafirlerimiz kelemeler –

Aradığımı buldum

İş için geldim. Bir gece kaldım. Olanakları özellikle terasta manzara eşliğinde cayinizi içerek islerime baktım. Venessa taş odası yeterli idi. internet ziyadesiyle işimi gordu. Dişarı sıcak içeri doğal olarak inanılmaz serin. Gene geleceğim. Önerilecek yer.

harika

otel temizliği,konumu,çalışanları hepsi harikaydı. odalar çok temizdi doku bozulmadan hem cave hem otel olabilmişti çok ta güzel olmuştu. kahvaltı çok güzel ortam çok samimiydi, colleen hanım bölgeye yabancı olan bize harika bir rehber oldu, balon konusunda da yardımcı oldu. adnan bey de özellikle ilgilendi çok memnun kaldık eşimle yine gelsek yine cave konak :)

Kaliteli Hizmet

Tesis gerçekten temiz ve bakımlı, çalışanların ilgisi de olması gerektiği düzeyde bölge de kalınacak tesislerden bir tanesi kesinlikle tavsiye ederim. Çoğu tesislere gittiğinizde konak ambiyansını anlayamazsınız ama burada kesinlikle konak ve hizmet tam anlamı ile mükemmel.

Harika tatil

Otele tavsiye üzerine geldim.Otel konum olarak çok iyi , her yere yürüme mesafesinde.Odalar genel dokuyu bozmadan restore edilmiş.Personel bize bölge ile ilgili çok güzel info sağladı.Bölge gezileri ve balon konusunda destek oldular.

Güzel insanlar müteşekkirim

Görsellik muhteşem hizmet ağırlama karşılama çok güzel ve dünyanın en güzel insanları çok memnun oldum çokta mutlu bir şekilde veda edicem çok tşk ederim güzel insanlar şiddetle tavsiye ediyorum emin olun ki pişman omayacaksiniz.

Süpersiniz!

İlgi, alaka, otelin ambiyansı ve hizmet harika. Zaten otele girer girmez otelin yapısı itibariyle, kendinizi eski çağlarda hissetmeniz olağan dışı. Bütün personel inanılmaz güler yüzlü ve ilgili. Tüm sorularımızı hiç bıkmadan cevaplandırıp, bizi yönlendirdiler sağolsunlar. Bir daha gidersek, muhakkak buradayız. Şimdiden çevremdeki herkese tavsiye etmeye başladım bile. Süpersiniz!

Çok güzel Bi Konak

Çalışanların guler yüzlülüğün otelin temizliği çok güzeldi Ürgüp'de çok nezih bir konumda akşamları terasda kahve içmek paha biçilemez kahvaltının çeşitliliği ve ev yapımı reçelleri çok güzel kaliteli bir tatil için tek adres ... Kahvaltıda çikolatalı keki çok beyendim ve Adnan beyin bahçesinde üzümlerin pekmezi çok şahaneydi.

Kusursuz

Aile olarak kapadokya' ya ilk gelisimizdi...ozellikle colln hanim, adnan bey ve eşi cigdem hanim cok harika insanlar...otel personeli güleryuzlü ve ilgililer...otel ve odalar cok cok temiz kesinlikle oneriyorum...cok guzel bir tatil oldu...tesekkurler cave konak......

Sıcak insanlar temiz güzel bir otel

Mayıs ayında 3 gün konakladık. Otel çok temiz gayet güzeldi. Çalışanlar çok sıcak kanlı çok ilgiliydi. Kahvaltı da yeterli çeşitteydi. Odalar tematik. Zaten eski bir konak. Yeri çok merkezi. Biz çok memnun kaldık. Otele söyleyecek tek sözüm yok tavsiye ederim. Fakat Göreme Ürgüp'e göre sanki daha göze hitap eden bir yer gibi.

Şahane

Hotel ve personel çok güzel herkese tavsiye ederim.Personel çok güler yüzlü ilgi ve alaka cidden çok güzel herkesin gelmesini tavsiye ederim terası çok şahane manzarası harika herkesin gelmesini şidettle tavsiye ederim.

Evlilik Teklifi

biz erkek arkadaşımın doğum günü için kaçamak yapmıştık. Otel şehir merkezinin girişinde çok güzel bir yerde. Otele girdik odamız mağara odasıydı o kadar güzeldi ki dışarıda rakı falan yaptık erkek arkadaşım evlilik teklifini odayı gördükten sonra oraya saklamış. Mağara odasında evlilik teklifi aldım :) Oda o kadar güzeldiki. Manzarası,personelin güleryüzü,Collen hanımın yardımı ilgisi,odamızın sıcacıklığı,duşlar... Bence anlatılmaz yaşanır. Benim için özel bir anı ve çok güzel geçen 2 gün. Otel tercihimiz o kadar doğruydu ki herkese şiddetle tavsiye edebilirim. En kısa sürede geleceğiz. Belki balayımızı bile orda kutlarız neden olmasın. Herkes gitsin orada konaklasın. Sizi çok sevdim cave konak otel ailesi. Ankaradan kucak dolusu sevgiler :)

Keyif

Hotel tertemiz, çalışanları ve sahibi güleryüzlü. Kahvaltısı harika, reçelleri ev yapımı. Sahibi Adnan Bey aynı zamanda bir rehber, nereye gitmeli napmalı gibi soruların hepsine cevap veriyor. Bulunduğu konum da hoteli ayrıcalıklı yapan şeylerden sadece biri. Kesinlikle tavsiye ediyorum, rahat edersiniz, güzel dönersiniz.